پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5015
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده با فروش معادل ۳۱۷,۴۹۲,۵۵۰ ریال منتشر شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری اکبر عالمی، مستندساز، و مجری تلویزیون، امروز (چهارشنبه ۲۳ مهر) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد. پیکر این هنرمند پیشکسوت، با حضور برخی از هنرمندان و مدیران فرهنگی، در قطعه ۸۸ بهشت زهرا (س)، در کنار محمدعلی کشاورز و خسرو سینایی به خاک سپرده شد.

فؤاد توحیدی، عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران درباره این دوره از جشنواره گفت: «امسال بیشتر موسیقی آوازی خواهیم داشت و از آنجایی که موسیقی آوازی مناطق مختلف ایران بر پایه دوبیتی‌خوانی است، موضوع اصلی این دوره از جشنواره را «دوبیتی‌خوانی» انتخاب کرده‌ایم». این دوره از جشنواره موسیقی نواحی ایران به دبیری احمد صدری به صورت آنلاین و آفلاین، آبان‌ امسال در استان کرمان برگزار خواهد شد.

داوران فیلم‌های کوتاه و بلند بخش مسابقه بین‌الملل سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مشخص شدند. این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا دوم آبان امسال در دو بخش «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ و ساعت پخش سریال پایتخت

«نون خ» با آمدن اکبر عبدی متفاوت می‌شود

م.ه/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر